25 lip 2013

Na wakacje? Do Afryki... /mirror sunglasses

Nie mogę już wprost wytrzymać tego, że ciągle ktoś mnie wypytuje : 'gdzie jedziecie na wakacje?'. Blablablabla....DO DUPY! Może oni wcale nie mają złych intencji, ale co ich to obchodzi! MOJE WAKACJE, mój wolny czas, mój prywatny wolny czas!
Każde wakacje - to samo pytanie. To, że przeciętny Polak gdzieś sobie jedzie na wakacje (i niech sobie jedzie, bardzo dobrze!), powiedzmy, że przeciętnie do Chorwacji, nie znaczy, że i ja tak przeciętnie się bawię. Nie chodzi o to, że nie lubię Chorwacji, a tym bardziej wakacji, tym bardziej wyjazdu do Chorwacji w czasie wakacji, ale ...nie przypominajcież mi już kurwa mać, że nigdzie nie jadę! (sic!)
Ani do Chorwacji, ani do Słowacji, ani do Pcimia!
W rzeczywistości lepię pierogi, popijam piwko, leżę na trawie i dobrze się bawię. Obmyślam plan zdobycia Kilimanjaro. Tak, nie słyszałeś? Wybieram się w te wakacje. Najwyższy szczyt - Uhuru Peak - 5.895m, fajnie nie?!
Oj ... no i mogłam nie mówić, rozmówca jakiś taki markotny, sama nie wiem, jakbym mu na stopę nadepnęła. Coś mu dolega najwyraźniej. Może martwi się o tę moją ( zmyśloną ) wyprawę w sam środek Afryki. A niech się martwi, jak taki głupi!

Ludzie czasem dzielą się na wścibskich, zazdrosnych i nieszkodliwie ciekawskich, dwa pierwsze typy są nie do zniesienia, natomiast tych ostatnich, ewentualnie można ścierpieć :)







top - secondhand; shorts - secondhand; shoes - deezee.pl; sunglasses - Tally Weijl









Macie okazję zobaczyć moją nową fryzurę;) A jeśli przypadkiem ktoś miałby ochotę spytać gdzie jedziemy na wakacje ( a np. odczuwa lęk ), to.... w sumie nie zastanawiałyśmy się, ale przeważnie sprawdzał się spontan i mamy nadzieję, że uda nam się gdzieś na kilka dni wyskoczyć.
Pozdrawiamy!

29 komentarzy:

  1. Bejbe, ja Was nie będę dręczyć takimi pytaniami, tylko powiem, że ja najprawdopodobniej NIGDZIE nie jadę :P :*

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się, że bywa to bardzo irytujące zwłaszcza kiedy akurat nie ma się czym pochwalić ;)
    bardzo podoba mi się ta stylizacja, świetne spodenki, okulary i ten Twój słodki pieprzyk <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia , znakomity look :)
    Może obserwujemy? Dajcie znać ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. oj piękne okularki :) pozdrawiamy www.minimanlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super szorty!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A myślałam,że tylko ja mam tak że myślę o zdobywaniu np Kilimandżaro,wtedy kiedy wszyscy inni siedzą sobie pod palemką,ale pocieszyłaś mnie tym,tak więc wypije Twoje zdrówko w ogródku, w ogóle miałam Ci powiedzieć że świetnie wyglądasz, i prowadzicie świetnego bloga ; ) pozdrówka <3

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie najgorsi są ci zazdrośni, bo oni zawsze próbują mi obrzydzić daną rzecz/wydarzenie ;d
    fajnie Ci w tych okularach

    OdpowiedzUsuń
  8. To widzę, że podobnie spędzamy wakacje :) ja z siostrą też lepimy pierogi, zaprawiamy z mamą przetwory w słoikach :D gdzieś tam w głowie układamy krótkie wyjazdy, ale nic nie jest zaplanowane. Samo wyjdzie :)
    Czy jest nam z tym źle? nie! I wolę ten czas spędzić tak niż w zaśmieconym Egipcie czy Grecji.

    Nowa fryzura mi się podoba! Zmiany są potrzebne czasem :D ja swojej nie żałuję :D

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. do takich ludzi trzeba mieć dystans ;)
    oryginalny outfit.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. jak ktoś potrzebuje podróży do Afryki, to proszę bardzo, niech jedzie..Zawsze można zaskoczyć czymś genialnym w stylu wakacje nad Ukajali czy coś.. ciekawa jestem reakcji tych wszystkich mądralińskich!

    PS nominowałam Was do Liebster Blog Award, ale muszę jeszcze pomyśleć nad pytaniami, na które będziecie zmuszone odpowiedzieć:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahaha, mam identycznie. Ale to nie tyczy się tylko wakacji, bo... jest jeszcze sylwester :P Nie wiem, co gorsze!
    A wyglądasz rewelacyjnie!
    Ruda Frela

    OdpowiedzUsuń
  12. Nowa fryzurka - jestem na TAAK! <3
    Świetnie jesteś ubrana, a w tych okularkach wyglądasz oszałamiająco! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja także nigdzie się nie wybieram, ale nie jest mi z tego powodu smutno - jest przecież tyle ciekawych rzeczy, które można robić w naszym pięknym kraju (i mówię tu bez cienia ironii). Co do zestawu, ciekawa, na pewno przewiewna propozycja. Więcej o nim nie napiszę, bo całą moją uwagę skupiły znakomite włosy! :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chwila niepewności, ale tak, to nasz Krk. I też spędzam wakacje tu, i też mnie denerwują pytania, gdzie jadę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. FIGURA <3 ZAZDROSZCZĘ NO <3
    pięknie wyglądasz ;))
    dodaje do obserwowanych, jesli podoba Ci sie moj blog to będzie mi miło jeśli też go będziesz obserwować ;)
    Pozdrawiam, Kasjana ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Hm, ja bym się chętnie wybrała na Kilimandżaro ;D
    Szorty świetne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Spokojnie maleńka, nie denerwuj się tak :P

    OdpowiedzUsuń
  18. zdecydowanie :)
    czekam na jakąś nowość u Was :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super top:)

    Zapraszamy na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  20. super outfit!<3
    moje wakacjones do duuupy..;/

    OdpowiedzUsuń
  21. interesujący podział ludzi:)
    bluzka i buty<3

    zapraszam w wolnej chwili do mnie na wywiad z Ag Jensen
    http://jestemtylkosnem.blogspot.com/2013/07/agi-jensen-wywiad.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne spodenki :) Mnie nie stać na podróże zagraniczne, aż do tego roku nigdzie nie jeździłam z rodzicami od bardzo dawna. Aż mi się ciśnienie podnosi, jak moja koleżanka przechwala się o swoim corocznym wyjeździe do Chorwacji ;d

    OdpowiedzUsuń
  23. A mnie Wasze wakacje nie interesowały, ale chcialam zapytać czy masz nową fryzurę. Odpowiedz na końcu posta dostałam :))
    Super okulary!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne okulary :D

    zapraszam do siebie: http://essqise.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Haha, jak zwykle błyskotliwy post :D To prawda 'wakacyjne' pytania są czasami nie do zniesienia. Zestaw świetny, takie proste połączenia są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...